fbpx

Πρόγραμμα Για Δικηγόρο - Δικηγορικό Γραφείο και Λογιστικό Πρόγραμμα Βιβλίου Εσόδων - Εξόδων

Η εταιρεία μας μπορεί να καλύψει τον κλάδο των δικηγόρων με πρόγραμμα διαχείρισης Δικηγορικού γραφείου αλλά συγχρόνως και με Λογιστικό πρόγραμμα για την παρακολούθηση του Βιβλίου Εσόδων - Εξόδων με αυτόματη υποβολή του Φ.Π.Α.

Πρόκειται για δύο αυτόνομα προγράμματα και παρακάτω σας αναφέρουμε τα κυριότερα χαρακτηριστικά τους.

Χαρακτηριστικά του προγράμματος οργάνωσης νομικών υπηρεσιών:

  • Ευρετήριο υποθέσεων
  • Οργάνωση υποθέσεων σε Φακέλους
  • Ευρετήριο Επαφών (Πελάτες, Άλλη Πλευρά, Συνεργάτες, Δικηγόροι, Δικαστικοί Επιμελητές κλπ)
  • Οργάνωση και διαχείριση των καθημερινών εργασιών και υποχρεώσεων
  • Πορεία Υπόθεσης με όλες τις κινήσεις και εργασίες που έγιναν σε μια υπόθεση
  • Ενσωματωμένο προσωπικό ημερολόγιο για κάθε δικηγόρο με σύνδεση με τις υποθέσεις και με υπενθυμίσεις
  • Συνεργασία με το Microsoft Office
  • Άμεση αναζήτηση οποιασδήποτε λέξης μέσα στα κείμενα σας ή τις καρτέλες Υποθέσεων
  • Λεπτομερείς εκτυπώσεις πελατών, υποθέσεων, υποχρεώσεων κλπ
  • Σύνδεση υποθέσεων με αρχεία mail, fax, εικόνες κλπ
  • Λεπτομερής παρακολούθηση των οικονομικών ενός πελάτη με αυτόματη ενημέρωση από όλες τις υποθέσεις του
  • Οργάνωση και διαχείριση υποδειγμάτων, εγγράφων και δικογράφων
  • Διαχείριση οικονομικών δικαστικών επιμελητών σχετικά με τις επιδόσεις εγγράφων
  • Δικαιώματα πρόσβασης ανά χρήστη ή ομάδα χρηστών
  • Πρόγραμμα αντιγράφων ασφαλείας Backup
  • Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων (απαιτείται ψηφιακό πιστοποιητικό του δικηγόρου)
  • Κλείδωμα εγγράφων με διάφορους τρόπους
  • Έλεγχοι Τίτλων ακινήτων, πλειστηριασμών, προσημειώσεων
  • Οργάνωση και Διαχείριση Νομολογίας - Νομοθεσίας
  • Πρωτόκολλο εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων με πλήρη στοιχεία
  • Νομιμοποιήσεις, απαιτούμενα έγγραφα, δικαιολογητικά, υπενθύμιση λήξης ισχύος, προθεσμίες
  • Διαχείριση Αξιογράφων

Το πρόγραμμα διατίθεται σε 2 εκδόσεις: Office και Professional ανάλογα με τα χαρακτηριστικά που παρέχει, με το Professional να είναι το πιο ολοκληρωμένο.

 

Ειδική Λογιστική Εφαρμογή της Epsilon Net για Δικηγόρους - Συμβολαιογράφους - Δικαστικούς Επιμελητές

Βασικά Χαρακτηριστικά του προγράμματος:

  • Πλήρης διαχείριση Εσόδων - Εξόδων
  • Έτοιμες (πρότυπες) εγγραφές των παραστατικών εξόδων - δαπανών ειδικά για δικηγορικά γραφεία (ενοίκια, ΔΕΗ, κινητά τηλ., συνδρομές, γραφική ύλη κλπ)
  • Έτοιμες (πρότυπες) εγγραφές καταχώρησης αμοιβών των Δικηγόρων (παραστάσεις, συμβόλαια, αξωδικαστικές ενέργειες κλπ)
  • Αυτόματος υπολογισμός, εκτύπωση και αυτόματη υποβολή των δηλώσεων ΦΠΑ
  • Αυτόματος υπολογισμός και συμλήρωση των συγκεντρωτικών καταστάσεων
  • Υπολογισμός του βιβλίου Εσόδων - Εξόδων

Η BratNet είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσει να βρείτε την καλύτερη λύση για την επιχείρηση σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 9894645 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.